Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /class/mDatabase.php on line 60

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /class/mDatabase.php on line 60

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /class/mDatabase.php on line 60

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /class/mDatabase.php on line 60

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /class/element.php on line 21

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /class/templateParser.php on line 11
"Profesjonalna obsługa klienta" - Bądź Aktywny! Bądź Najlepszy!
Baner

"Profesjonalna obsługa klienta"

     W dniach 23-24.05.2011 r. w hotelu Trio w Białymstoku odbyło się szkolenie dwudniowe nt: „Profesjonalna obsługa klienta”. Prowadziła je Pani Katarzyna Baczyńska-Koc. Szkolenie skierowane było do przedstawicieli ośrodków pomocy społecznej oraz powiatowych centrów pomocy rodzinie z województwa podlaskiego.
   Celem szkolenia było pogłębienie i kształtowanie wiedzy, postaw i umiejętności pracowników instytucji pomocy społecznej do profesjonalnego kontaktu z klientami/interesantami oraz do budowania pozytywnego wizerunku reprezentowanej instytucji sektora pomocy.
     Zagadnienia jakie zostały omówione w trakcie szkolenia:
1. Psychologiczne podstawy zachowań klientów. Określenie potrzeb klientów. Zrozumienie potrzeb klientów.
2. Komunikacja werbalna - intencje nadawcy, a zrozumienie odbiorcy. Komunikacja werbalna: odzwierciedlenie, parafraza, zadawanie pytań otwartych/zamkniętych.
3. Komunikacja niewerbalna – czyli co mówi ciało. Spójność przekazu jako podstawa skutecznej komunikacji. Zasady aktywnego słuchania.
4. Cechy idealnego pracownika instytucji pomocy społecznej obsługującego klientów. Diagnoza mocnych stron i obszarów do rozwoju. Zasady obsługi klientów.
5. Prowadzenie efektywnej rozmowy z klientem. Budowanie pozytywnych relacji z klientami.
6. Konflikt i sposoby radzenia sobie z konfliktami.
7. Trudne sytuacje w relacjach z klientem i sposoby radzenia sobie z nimi. Obrona przed manipulacją i presją wymuszenia.
8. Reagowanie na różne formy krytyki. Wyrażanie pozytywnych i negatywnych uczuć oraz opinii.

Wszystkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2010 Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku ::: Projekt, wykonanie serwisu oraz administracja: Paweł Januszkiewicz
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku
15-110 Białystok, ul. Kombatantów 7


e-mail: rops@rops-bialystok.pl
tel: 0857447272
fax: 0857447137
Biuro Projektu
15-110 Białystok, ul. Kombatantów 7


e-mail: projekt@rops-bialystok.pl
tel: 0857442214
fax: 0857442215