Baner

"Sposoby postępowania z trudnym klientem pomocy społecznej"

          W dniach 26-27.04 i 10-11.06.2010 r. odbyły się szkolenia o tematyce „Sposoby postępowania z trudnym klientem pomocy społecznej”, które prowadziła Pani Małgorzata Szulik. Szkolenia odbyły się w Hotelu Zajazd Podlasie w Białymstoku.

          Główne zagadnienia jakie zostały omówione w trakcie szkoleń to: aspekty komunikacji interpersonalnej oraz analizowanie zachowań interpersonalnych, a także wypracowywanie efektywnych metod pracy z klientami o różnych zachowaniach: klient agresywny, bezradny, roszczeniowy, zaprzeczający. Pani Małgorzata Szulik poprowadziła także ćwiczenie umiejętności asertywnych w relacjach z klientami. Na koniec szkoleń zostały omówione zasady profesjonalnej obsługi klienta (dekalog dobrych nawyków). Podsumowanie szkolenia polegało na określeniu mocnych stron w pełnieniu roli zawodowej oraz warunków ich dalszego rozwoju. Uczestnicy bardzo chętnie i aktywnie uczestniczyli w szkoleniach.


 

Wszystkie prawa zastrzeżone. Copyright © 2010 Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku ::: Projekt, wykonanie serwisu oraz administracja: Paweł Januszkiewicz
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku
15-110 Białystok, ul. Kombatantów 7


e-mail: rops@rops-bialystok.pl
tel: 0857447272
fax: 0857447137
Biuro Projektu
15-110 Białystok, ul. Kombatantów 7


e-mail: projekt@rops-bialystok.pl
tel: 0857442214
fax: 0857442215
Projekt współfinansowany
ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego