2011-04-28 16:00
ROZSTRZYGNIĘTO
Białystok, dnia 29.04.2011 r.
ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA DOT. PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA "PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA”
29.04.2011r.
Zespół opiniujący zapoznał się z ofertami zgłoszonymi w ramach zapytania ofertowego na przeprowadzenie jednego szkolenia dwudniowego, pt. „Profesjonalna obsługa klienta” w ramach realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku projektu systemowego "Bądź Aktywny, Bądź Najlepszy - szkolenia oraz specjalistyczne doradztwo dla kadr instytucji pomocy społecznej". Przy rozpatrzeniu ofert poddano analizie kwalifikacje, umiejętności i doświadczenie oferentów oraz inne kryteria określone zapytaniu ROPS.IV.POKL.3321.1.23/2011 umieszczonym na stronie internetowej. Postanowiono przyjąć ofertę i zlecić realizację szkolenia Pani Katarzyny Baczyńskiej-Koc.